Kuaförle Sex

Gamze ben 26 yaşında sarışın güzl istanbuk da yalnız yaşıyorum özel bir şirkette çalışıyorum şirket beni Almancam olduğu için iki yıllığına orada açılan şubeye müdür yardımcısı tayin etti bende eşyalarımı toparladıktan sonra 10 gün içinde kölne yerleştim işler ilk başta yoğundu ama zamanla her şey rayına girdi önemli bir iş yemeği vardı ben ve müdür gidecektik işten erken ayrıldım hazırlanmak için bir kuaföre gidip saçlarımı yaptırmak istedim içeride biri esmer biri sarışın iki bayan vardı onlarla konuştuktan sonra sarışın bayan önce saçlarımı yıkadı sonra koltuğa geçtik bana seni gergin gördüm istersen masaj kısmında masaj yapabilirim dedi bende vaktim çok olduğu için olur dedim bana bir bornoz verdi soyunup sadece onu giyip bana gösterdiği yatağa uzandım boynumu ovmaya başladı kollarımı derken bacaklarımı ovuyordu ama kadın olarak beni azdırmaya çalışıyordu sanki yüzüstü döndüm sarışın kadın adı nikol imiş bornozumu açtı göğüslerimi okşamaya başladı. Oradan bacaklarımı ve amımı okşamaya başladı
ben yapma desem de itiraz edemiyordum dayanamayıp bacaklarımı iki yana açtım nikolde hemen amımı yalamaya başladı. Sertçe beni yalıyor diliyle beni mahvediyordu eli amımdayken dudaklarımdan öpmeye başladı göğüs uçlarımı ısırdıktan sonra tekrar amımı emmeye yalayıp parmaklama ya başladı beni dakikalardır yalıyor parmaklıyor du bende zevkten dört köşe olmuş inliyordum beni yalamasına daha fazla dayanamayıp boşaldım oda yine dudaklarımdan öpmeye başladı ayakta duruyordu göğüslerini badi sinden çıkardı bu sefer ben deli gibi yalayıp ısırmaya başladım göğüslerini beni yatakta dört ayak pozisyonuna getirdi eliyle götümü iyice ayırarak yalamaya başladı götümü yalarken amımı okşuyor bazende kalçalarıma şaplak atıyordu amımı parmakla yıp götümü yalaması beni zevkten bitiriyordu inlemelerimden zevk alıyor gülüyordu bu böyle uzunca bir süre devam etti beni yine boşalmış tım bu sefer de yanıma oturup dudaklarımdan öpmeye dilini ağzıma sokup göğüslerimi okşuyordu pantolonunu çıkardı yatağa oturdu bu sefer ben onun amını yalamaya başladım aynı onun gibi sertçe yalıyor dişliyor dum bağırmasından zevk alıyor göğüslerini sıkıyordum biraz sonra zevk sularını ağzıma akıtmıştı. Bende hepsini yuttum yatağa oturduk biraz öpüştükten sonra yine amını parmaklama ya başladım eliyle başımdan bastırarak amına yumul dum yine sertçe yalıyor dişliyor dum oda bir an önce boşalmamak için kendini kasıyordu dolayısıyla inlemeleri yükselmiş neredeyse bağıra noktasına gelmişti kendini çok kassa da sonunda yinede ağzıma boşaldı hemen dudaklarımdan öpmeye başladı çılgınlar gibi öpüşüyordum bu sırada bacaklarını belime dolayıp kucağıma oturdu amını amıma değdirip gitgel yapmaya başladık nicol yatağa uzandı bende amımla ağzının üstüne oturdum hemen diliyle beni yalamaya başladı bende üstünden kalktım 69 olduk şimdi o beni yalarken bende onu yalıyordum dilimle içine giriyor aynı zamanda oda benim içime giriyordu neredeyse yarım saat boyunca o pozisyonda birbirimiz yaladık en son ikimizde boşaldık ben kalktım dudaklarından öptüm toparlandık elbiselerimizixsaçımı yaptı ön tarafa geçtik ilk girdiğimde orada olan kadın bize bakarak gülümsedi nasıldı dedi ben utanmıştım nicol arkamdan popomu okşayarak harikaydı dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI BURAYA YAZINIZ...