Liseli Aşkımı Gece Yakalayip siktim

Selam yasanmissexhikayesi.blogspot.com.tr Hikaye okurları Ben İzmirden Enes 20 Yaşındayım sizlere liseli aşkım pelini nasıl siktiğimi anlatıcam. Lisede mahallemizden pelin isminde bir kızı görmüştüm çok güzel ve harika bir vucuda sahipti bu kıza sahip olmam lazım diyerek kızı sürekli takip etmeye çalışmıştım. birkaç defa açılmaya çalışmama rağmen kız yüz vermemişti, bende hırs yaparak bu kızı nasıl sikebilirim diye planlar yaptım. Yaz gelmişti pelin kısa kısa elbiseler giymeye başlamıştı biz sürekli akşamları dışarda takılırız pelininde akşamları dışarı çıktığını fark ettim ve onu sikmeye karar verdim. Bir gün akşam geç saatlerde eve gelirken pelininde dışarda olduğunu gördüm. Üzerinde Dar Bi Bady fırlıcak gibi göhüsleri vardı altındada mini bir etek vardı beni kudurtmuştu yürüdüğümüz yer insiz bi yerdi o yüzden şansım biraz benden yana olmuştu pelinin arkasından gidip sarıldım benim olacaksın seni istiyorum falan dedim arkasından yapıştım pelin bağırcak gibi oldu ağzını tuttum tehtit ettim dudaklarına yapıştım
ne kadar engel olmaya kaksada bi süre sonra kendini bıraktı ve bana karşılık vermeye başladı pelini yukardan aşağıya doğru öpmeye başladım pelin inlemelere başladı gece olduğu için kimsecikler yoktu rahatca sikicektim. sikimi çıkarıp pelinin yalamasını istedim pelin 40 yıllık orospu gibi sikimi ağzına alıp emmeye başladı mükemmel yalıyordu tüm sikimi ağzına aldı ve o muhteşem patlamayı ağzına yaptım. Ardından pelini yatırdım daracık yeni traş edilmiş amını yalamaya başladım ben yaladıkça pelin inliyor sik beni aşkım diyordu ama hemen sikmiyecektim pelini delirticektim pelin sik beni dedikçe ben daha bi iştahlı yalıyordum amını dilimi içine sokup gezdiriyordum ve artık bende dayanamamıştım sikimi amına yerleştirmemle pelin çığlığı bastı bi 10 dakka o pozisyonda pelini siktim ardından pelini kuçağıma aldım ve üzerimde atan biner gibi zıplıyordu çok kötü azmıştım pelini götünden sikmek istediğimi söledim ve domaldı götü çok dardı bi 5 dakka zorladım bi an vazgeçicekti sonkez denememizi söledim ve son denemede tüm gücümle yüklendim kafası girdi pelin öle bi çığlığı basmıştıki birileri duycak diye korktum bi süre öle kaldıkdan sonra yavaş yavaş pelinin içine girmeye devam ettim pelin artık acı yerini zevke bırakmış olcakki inlemelere başladı harikasın ohh falan gibi bi süre öle sikiştikden sonra pelinin götüne boşaldım ve kalkarak evlerimize gittik pelinle sonra görüşmelerimiz devam etti Haftada 2-3 defa geceleri buluşup Sex Yapmaya Devam Ettik. Başka Hikayelerim olursa bu Adresden Takip EDebilirsiniz.

1 yorum:

  1. Slm bn hakan bursa dan 34 yasndaym bursada tanismak işten olgun ve tecrübli erkekten hoşlanan liseli kızlar hemsireler gizli lige ve güvene önem veren ne istediğini bilen olgun erkeyin kollarında zevkin doruklarına çıkmak isteyen varsa 05412973151 arasn ciddi ve kararlı olanlar 05412973151 arasn

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI BURAYA YAZINIZ...