Dul komsumla atesli saatler



Merhaba ben erhan adandan katılıyorum 1.78 boy.kahverengk göz 21 yaşındayım size başımdan geçen bir olayı anlatacagım bizim evin karşısında oturan dul bir komşumuz vardı sarışın bomba bişe 1 yıllık ayrılmış ve mersinde yazlıgı vardı yaklışık 2 hafta oldu bu olay neyse konuya döneyim bizimkiler evde yoktu ankara ya dügüne gittiler bende evde kaldım komuşumuza gidip geliyordum ve çokta hoşuma gidiyor 3 yaşında 1 tane oglu vardı hava sıcak günlerden cuma bu işyerinden senelik iznine ayrılmış mersine yazlıgına gidecegini söyledi bende düşnüyordum benide götürse diye söylemeden ben teklif ettim bende geleyim sna eşlik edeyimmi diye yok bile demeden tamam dedi bende çantamı hazırladım çıktık yola vardık yazlıga evde eşyaları bıraktık yemege gittik ordan denize girdik ve


 ilk defa bunu bikinili gördüm ve bu denize açılmak iztedi bir yat kiraladı arkadaşında beraber denize açıldık ve ogluda yanımızdaydı ben hep onu düşnüüyordum fırsat bu fırsat diye taş gibi kalçası var dı ve ben denize atladım bununda gelmesini istiyordum yüzme fazla bilmiyordu ısrar etttim ve buda can yelekle denize girdik denizde biraz yüzdük oglu nu denize sokuyor yüzdürmeye çalışıyor du ve elinden pırttı ben hemen atladım çocugu tuttum az daha ölecekti aklım gitti hemen çocugu çıkardık eve gittik bunun moreli bozuktu akşam oldu ben kendi odama gittim ama hava bozuktu sanki bütün şansım açılmış gibi oldum bende gök görlemesinden korkuyordum buna söyledim ben korkuyorum gök görlemesinden nasıl yapacam bilmiyortum dedi

istersne yanında yatayım dedim bilmem dedi nasıl olur oglu ufak oldugundan onu önüne yatıredı bende duvar kenarına yattım ve üzerinde mavi geceligi vardı adeta bomba gibiydi gögüsleri taş olmuş du sanki bendimde ayagım götüne deyince yarragım oldu kazık gibi buna sürtünmeye başladım zati sıkışıyorduk sikimi götüne deydirmeye başladım bişe demedi ama çokta korkuyordum nasıl yapacam bilmiyordum elimi omuzuna attım ses yoktu yavaş yavaş gösslerine elimikaydırdım sanki kalbi güm güm atıyordu kulagına senle beraber olmak sitiyorum dedim bütün cesaretimle ne olacaksa olsun dedim söyledim ve götünü yarragıma iyice dayadı elimi hemen amıcıgına attım sulanmıştı ve benim odaya gittik oglu görmesin diye bu direk soyunmak istedi ben soymak istedim bunun kulaklarından başladım ayaklarına kadar amı tertemiz sanki onu sikecegimi biliyormuş gibide traşınıda yapmıştı tertemiz ve kabarmıştı amını yalamaya başladım ilk önce yalayarak boşalttım ve adeta kudurmuştu sok sok diyordu inat olsun diye sdokmuyordum iyice azmıştı saçımdan tutyor çekiyor ben amına dudaklarımı dayamış yalıyordum kopuyordu sankideli olmuştu ve yavaş yavaş amına somaya başladım ıhlamaya başladı ve yanıyordu benim yarak sanki sucuk olmuş amında bişecek servise hazır gibiydi kökle kökle demeye başdı ve boşaldı kendinden geçmişti bende boşaldım güzelce temizledik ve ben bunu götten yapmak istedim olmaz dedi hiç yapmadım yaptrımamda dedi acır dedi krem buldum kremisüreyim acırsa yapmama dedim tamam deid kremisürdüm yavaş yavaş sadece başını geçirdim kopuyordu sanki ıhlamaya ohlamaya başladı yavaş yavaş sotum agrıyor çekçek demeye başladı ben zevke gelmeişim çekermiyim yavaş yavaş soktum kökledim bu bagırmaya başladı ama onunda hoşuna gitmeye başlıyordu daracık götü sımsıcak amı vardı ve götüne boşaldımm ev omnu elde etmiş ve hala beraberiz ayrıca bunu okuyan arkiler bu gerçekten yaşanmış bir olaydır

1 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKS YASANTISI MARATONLAŞMIS GÜVENİLİR PATNER ARAYAN EVLİ BAYANLAR SEKSIN GÜZELIKLERİNİ MUTLUGUNU YASAMAYI İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 89 YAS ARASI DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI BURAYA YAZINIZ...