KOCA POPOLU EVLİ SİBEL



Sex hikayeleri benim çok hoşuma gidiyor ilk önce bunu belirteyim ve benim başımdan geçen seks hikayesini vakit kaybetmeden sizinle paylaşmak istiyorum. Reklamsız bir site olan Yeni Sex Hikayeleri sitesine teşekkür ediyorum.

18 yaşında bir gencim ve benden biraz büyük ve olgun kadınları sikmekten çok hoşlanıyorum, işte benim sikiş hikayem...

Bizim köylü ve uzakktan akrabam olan Koca popolu Sibel yirmi bir yaşında bir genç kız. Daha küçük yaşlarımdan beri hatırlıyorum onu, her zaman vucuduna hayran kalmışımdır...

Bir kocaman göt var orospuda, tam dolu dolu, olduğun yerde saldırıp, yapışasın geliyor. Öyle bir goğüs vermiş tanrı, oturup sadece yalayasın geliyor hem de sabahlara kadar yalasan doymazsın o derece mal mülk yerinde yani. Neyse bu bana hep ne kadar tatlısın filan derdi, keşke bir kaç yaş büyük olsaydın derdi. Neyse Koca popolu Sibel
gecen sene evlendi, annesı babası zorla köyden bır akrabalarına verdıler, tam bır kıroydu. Acıdım birazcıkta kıza. Bır kac ay sonra bebeğıde oldu ben tam ümidi kestim bundan.... Fakat iki hafta önce bunun kocası köyu özleyip bır haftalığına köye gitti ve Koca popolu Sibel bunun yüzünden akşamları yalnız olduğu için teyzemin evine geliyordu. Bende çoğu zaman akşamları teyzemlerde yemek yerdim ve akşamları orada görüşüyorduk.

İkinci aşsam teyzem mutfakta yemek yaparken, Koca popolu Sibel bebeğı kucağına aldı ve kocaman memesini çıkarıp bebeğini emzirmeye basladı. Ben tabii ki gozumu o kos kocaman memelerinden alamadım. Keşke şimdi ben o bebeğin yerinde olsam Sibel'ın o kocaman memelerini sabaha kadar yalasam, emsem, bitirsem diyordum... Fakat Koca popolu Sibel benim, onun memelerine baktığımı farkedip bana gülümsüyordu ve ben çok şaşırmıştım.

Neyse yemeğimizi yedik, çayımızı içtik filan derken hava karardı. Hergün eve yanlız dönen koca popolu Sibel o gece birden korkuverdi ve bana "beni eve bırakabilir misin, korkuyorum." dedi. Tabii bende hemen atladım "tabii götürürüm" dedim.

Eve vardığımızda "öğlen kek yapmıştım, bi kahve içeriz kek ile beraber ne dersin?" dedi. Ben de peki dedim ve yukarı doğru çıktık.

Daha sonra o kahve için süt ısıtmaya gitti ben ise tv yi açmıştım zap yapıyordum. Birden bana seslendi. Rafın üst tarafında olan cezveye yetişemiyordu ve beni çağırdı. Cezveyi alıp ona verdim ve ben de mutfaktaki sandelyeye oturup bir sigara yaktım. Daha sonra o cezveye sütü koydu ve sigarasını aldı yakmamı rica etti. Bana doğru eğildiği zaman o muhteşem göğüsleri neredeyse ağzıma girecekti ben biraz duraksadım. göğüslerine bakmaktan çakmağı sigarsına denk getirememiştim bunun farkına vardı ve tekrar gülümsedi. Daha sonra hazır süt ısınırken bi gidip rahat bir şeyler giyiyim diyip odaya gitti.

Ben bir yandan gecenin nasıl sonuçlanacağını düşünürken bir yandan da süte mükayet oluyordum. Neyse Koca popolu Sibel geldi ama nasıl bir gelme. En güzel parfümünü sıkmış, üzerinde beyaz askılı bir badi altında da şort vardı. badinin içerisine sütyen giymemişti göğüs uçları belli oluyordu. Ve giydiği bodi çok dardı. bütün hatları belli oluyordu. Poposu resmen özerkliğini ilan etmiş gibi vücudundan ayrı bir parça gibi duruyordu. Tezgaha doğru yöneldi süt kurusunu aldı ve buzdolabına doğru yöneldi... O sırada sütü koymak için eğildi o kadar eğilmenesine gerek yoktu ama resmen am dudaklarını görebiliyordum o derece domaldı.

Sonra yanıma gelip sexy bir gülüş attı. Sen içeri git ben geliyorum dedi. Ben içeri gidip tekrar televizyonda vakit geçirirken ne yapmam gerektiğini kafamda kuruyordum... Derken içeriden bir çığlık sesi geldi! sütü üzerine dökmüştü. hemen koşarak yanıma geldi uff yandım dedi. ben hemen sehpanın üstündeki mendili alıp silmeye çalıştım ama farkettim ki üzerindeki süt sıcak değildi ama bozuntuya vermedim. acı içinde tripten tribe giriyordu. Ve çıkart çıkart dedim şunu ve üzerindeki bodiyi çıkarttı. kocaman göğüsleri önümdeydi ve mendille onları siliyordum. Ve birden sesi kesildi bakışları değişti. Bende tam zamanı diyerek dur öpiyimde geçsin bari diyip göğüslerine yumuldum....

Sanki bu anı bekliyormuş gibi delice öpüşmeye başladık. Öpüşürken yavaş yavaş onun yatak odasına doğru ilerliyorduk ve hemen onu yatağa attım üzerini soydum her yerini yalıyordum emiyordum göğüslerini parçalarcasına emmeye başladım amına kadar inmiştim amı ateş gibi yanıyordu sok artık diye inlemeye başladı çıldırtıyor ve yalvartıyordum onu dilimi göt deliğine kadar soktum zevten uçuyordu sikimi ağzına verdim biraz yaladıktan sora güzel bir domalttım amına girdim birden çığlık attı daha hızlı aşkım daha hızlı diye haykırmaya başladı 15 dakika boyunca hiç çıkarma dan tam tempo siktim ve içine boşaldım daha sonra sikimi koca memelereinin arasına skıştırdım bi an zevkten ölecek sandım götten sikmek istedim ilk önce kabül etmedi ama sonra beni kırmadı göt deliği daracıktı ve kimseye götten vermemişti deliğin kener larına vazelin sürdüm ve sikimi zorlamaya başladım dilber abla bi an baygınlık geçirdi ama azgın boğaya dönüşen sikime karşı koyamadı öyle bir pompalıyordum ki adeta parçaladım götünü tam tam patlarken çıkarıp ağzına boşaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI BURAYA YAZINIZ...