Baldızın baldan tatlı amını yardım

Baldızım filiz eşimin doğumu için bizde eşime bakmak yaşanmış hikayeler ve yardımda bulunmak için kalmıştı.Baldızım filiz 18 yaşında çok seksi ve güzel bir poposu var.Ablasından daha seksi olsuğunu söyeleyebilirim.Filizin bekaretliğini geçen hafta almıştım.Aradan bir hafta geçmesine rağmen filiz ile sex yapma fırsatını bulamamıştık.Pazar gecesi yatağımdayım ve azmışım sikimde kalkmış aklıma filiz geliyo onun o güzelim amı poposu geliyor ah bir yanımda olsa ne çok isterdim.Neyse eşim uyudu ve ben uyuyamıyorum azmışım yarağım taş gibi olmuş. seks hikayeleri Neyse saat gece 2 ye geliyor benim hanım horluyo demeki uyumuş.Bende yataktan kalktım tuvalete gitim işedim penisim hala dik inmiyor.Aklıma koydum baldızın odasın gidip onu sikecem.Geldim bizim odanın kapısından baktım benim karı uyuyor sonra baldızın odasının kapısına geldim kapıyı açtım baldız üstü açık ve eşortman giymiş bir halda yatıyor.O Güzelim poposu dışarda bana b akıyor elimi götüne atım okşamaya başaldım ve ben okşarken baldız uyandı enşte ne yapıyon dedi.Bende seni arzuluyorum dedim br haftadır yapmıyoruz çok özledim dedim.Oda ablam uyuyormu diye sordu bende evet dedim.Beni yatağına aldı  ve eşortmanımı çıkartım oda çıkartı sevişmeye başladık.Bunu üzerime çıkartım seviştik o şekil eliyle sikimi okşuyordu sonra sikimi ağzına sex hikayesi oku alıp yalamaya başladı.Bende yaladıkça daha çok cıldırıyordum.Çok güzel yalıyordu.Boğazına kadar sokup çıkartıyordu.5 dk yaladıktan sonra üstüne otur içime alaçam dedi.Bende ensest hikayeler olur dedim kuçama geldi bende belinden tutum ve yarrağımın üzerine yavaş yava oturmaya başladı.Sikim vajinasına her girişind eahh ahh diye bagırıyordu ben de ohhhh ohh diye inliyordum.Bunu tutup yarrağımın üzerine bastırdım ve yarrağımın tamamaının üzerine oturdu ve vajinasına girdi sikim.Ahhh diye bagırdı elimle ağzını tutum susu dedim.Sikimin üzerind eoturup kalkmaya başladı.Sikim vajinasının derinliklerine her girişinde aldığım zevk artıyordu.Oturup kalkıyordu yarağımın üzerinde zıplamaya başladı.15 dk içind ekalan yarağım içine boşalmıştım.Filizde boşlamıştı.Yorulmuştu ve uzanıp yanıma yattı çok güzeldi enişte dedi.Bunu ters cevirdim kalçalarını okşamaya başladım.Göt deliğine girmiştim ancak yine daralmıştı.Ellerimle kalçalarını açıp deliğine tükütükledikten sonra göt deliğine parmağımı sokmaya başladım.İçine giren parmağım göt deliğini az da olsa genişletmişti.Domalmasını söyledim önümd edomaldı poposu kabak gibi açılmış ve önümd eduruyordu.Kalçalarından kavradığım gibi demir gibi olan yarağımı göt deliğinden içeriye bastırmaya başladım.Ahhh ahha diye bagırıyordu.Kafasını yazstığın altına sokmuş bagırıyordu.Bende sikimi var güçle içine bastırıyordum ki penisim içine girmişti ve bir ohhhhhhhhhhhhh çekmiştim.İçine giren penisim girip girip çıkarıyordum.Yarağımın damarları kapıya atmış gibiydi.Deliğine giren yarağım deliğinin darlığıyla gerçek sex hikayeleri sıkışıyordu. Deliğini sokarak genişletmiştim azıcık.Sikimi deliğine sokuyor çıkartıyordum tekrara sokuyordum.Müthiş bir zevk ti bu.Zevkim artmış ve gelme noktasına geldiğim zaman girip çıkmalarımı hızlandırıdm.Sert bir şekilde götüne girip çıkıyordum.Kalçalarına çarpan baldırlarım şlap şlap sesler çıkarmtası beni daha aşırı azdırıyordu.Sertçe girip çikıyordum ve kalçalareını sıkarak boşaldım.Ayaklarımın bağı çözülmüş gibi olmuştum.Boşalıp rahatlamıştım.Odadan çıkıp banyoya sikimi yıkadım ve sonra odama girdim.Karıçım hala uyuyordu.Bende rahatlamıştım.Gözlerimi kapadım gibi uyumuştum.

2 yorum:

  1. Slm azgın doyumsuz evli dul gençkızlar karısını baldızını siktirip zevk alan beyler ben sikiciniz serkan 19 santim ve kalın sikimle sizleri beklerim 05534998625

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST SİKİLACİ KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN GİZLIK VE GÜVEN DIYEN SEKSIN TÜM GÜZELIKLERİNİ YASAMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 89 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR ŞİŞMAN TONBUL TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜ YÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI BURAYA YAZINIZ...